2013年12月9日 星期一

來到倫敦, 住係邊?

講完銀行戶口同電話, 一定要講下搵屋!!
其實唔好以為頭幾個星期一定要住酒店浪費盤川或者捱青年旅館
上網可以幫你預辦所有事情

我來英國之前就係Spareroom.co.uk 呢個網站搵房租。
由於倫敦租貴, 好多人都會出租一間或多間房同人Share間屋來供樓; 又或者有d家庭仔女大個搬走了,就會出租佢地間房幫補家計。

Spareroom就係一間可靠既網上Agent, 做中間人俾出租既人放自己物業既資料上去。
呢個網既好處係, 佢真係非常之User Friendly, 你可以入哂你心目中想租既物業既條件入去,
Filter out 你理想中想住既地區, 可以Afford既價錢等等。

我初初都係聽朋友講邊d區好d安全d,方便d, 同入心目中個價錢去搵房租的。
最後我租左一個女律師既一間房, 廚房同廁所共用; 一個星期屋租150鎊。
坦白不算太平, 可以有更平, 但地區來說我住的Hammersmith 是zone 2的大城市, 距離市中心15分鐘underground車程, 附近有所有要找的商店; 甚至有H&M, TK Max...真的非常方便。

而且我真係唔想同太多陌生人一齊住, 兩個女仔share一間屋就好好, 因為佢係屋主, 一定會好好清理間屋, 而且我唔洗擔心佢會偷我野, 所以都住得幾開心。

我間房:

屋企裝修企理, 有上網, 廁所浴室廚房全部都Well Decorated with full function!
而且個屋主仲幾nice tim! 所以我頭一個月可以無顧慮地去搵工同搵地方搬。

其實屋主都有offer 我長住, 只係我有一個好好既朋友都係倫敦, 佢想搬而我都想同佢一齊住;
又想慳d屋租, 所以就再搵一個Flat for rent

不過後來發現, Spareroom搵Flat for rent 麻麻地, 搵房好好有好多選擇, 但搵成個單位就得好少而且都偏貴, 所以如果要搵Flat 長租就要另外再去睇另一個叫Zoopla既網喇

下篇待續 關於長租下來的Flat!

7 則留言:

  1. 謝謝你,很少看到香港人寫YMS!我也將會來英國。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你幾時來呀? 其實英國yms一d都唔似Working Holiday! haha

      刪除
  2. 你以前住的呢間屋主怎麼聯繫呀?有她出租房子的LINK嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. You can try find in Spareroom.com for single room in Hammersmith...Sorry I lost the link already!

      刪除
  3. very helpful blog! Thanks

    想問下, 你決定租呢間房嗰時, 就咁口頭上協議, 定有滙款比按金先?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有email Black & White, 有匯左100鎊按金架

      刪除
  4. Hihi and very useful blog !!
    我依家都喺英國, 都想喺倫敦揾房, 請問可唔可以介紹你提及嗰一位房東?
    因為我想短租6星期~
    Thank you so much !!

    回覆刪除