2014年3月18日 星期二

倫敦生活之租屋篇

要在倫敦租屋, 說易不易, 說難不難。
不易係因為一地都係騙局, 呃人既手法層出不窮, 有agency 幫人搵屋收人成千磅手續費;
有業主租屋之後貨不對辦或者額外再收各樣無里頭費用。

不難係因為其實單位有好多, 租之前只要research 好, 認真睇樓, 見下個業主同睇清楚Contract, 問清楚收費應該就無大問題。

我地3個人決定分租一間屋, 一開始大家就傾好心目中個價錢, 對於間屋既要求同埋地點既Preference, 之後就base on 呢d 條件開始搵。

英國搵屋離不開都係以下幾個網站:

www.zoopla.co.uk (我就係在呢個網找到而家住既地方)

www.gumtree.com (呢個有好多單位, 但都有好多呃人, 太模糊比好少資料同相果d千其唔好信)

www.spareroom.co.uk  (呢個之前講過, 出租房多過單位, 同埋比較貴)

在zoopla, 你只需輸入你心目中既條件, 就會search到相關出租單位。我既建議係揀定一個地區來search, 例如我真係幾鐘意Hammersmith, 所以我一開始已經剩係搵Hammersmith 既樓。

關於揀住邊區: 

倫敦分成Zone 1  - Zone 6, Zone 1 係市中心 (即係你所認識所有遊客景點既所有地) ; Zone 6 係最遠 (即係機場同山卡拉)

當然租屋既價格最平係Zone 6, 最貴係Zone 1。無乜必要其實真係唔洗住Zone 1, 一來因為太貴, 二來Zone 2 其實都只係15分鐘車去市中心。 我亦唔建議住Zone 3 - 6 因為有好多黑人或者新移民, 治安唔係咁好。

揀完Zone, 就要揀地鐵線。倫敦唔同香港, 唔係每條線都一樣咁快一樣咁企理同一樣唔Delay,
相反, 只有幾條線 (Piccadilly Line, Victoria Line, Jubilee Line) 係最快, 到最多重要站同最少Delay,最乾淨的。所以如果你決定住Zone 2 - Zone 3 頭, 就可以沿住呢幾條線既Zone 2 - 3 站來搵屋。
我住既Hammersmith就係Piccadilly line zone 2 stations. 

我鐘意住West London, 因為有錢d既英國人多數住West which means 個區本身都幾well established,治安都唔會太差。 East London 就會平d同多d獨立Designer, 個區就會有趣d 年青d但治安麻麻。

講番Zoopla, 因為想慳錢, 我地就搵有2個房一個廳既單位來租; 英國既屋有好多個廳都有門, 叫做Reception Room. 所以其實可以當成一個房咁用。
我係Zoopla 見到心儀單位就打去Post 出來個Agent 度, 係電話我已經問好左間Agent 點收費, 亦都上網睇過其他人對呢間Agent 既review, 看來信得過我先約去睇樓的。

我住既地方5分鐘行到tube stations, 樓下有24小時看更同埋係要入密碼既大門, 基本上好似香港既私人屋苑。我鐘意呢度係因為安全, 比較無咁驚小偷同埋真係好方便。

好快Agent 就幫我地聯絡業主, 雙方傾清楚就簽Contract, 基本上都好順利只係租屋要俾按金which is 7 個星期租, 所以大家要預備好有一大畢錢將會要用來俾Deposit. 走果時先有得拎番。

如果唔係要同朋友一齊住, 其實租房真係方便好多, 因為唔洗自己搞以下既野:
- Wifi Internet ( 令人頭痛既一件事)
- Council Tax Register (英國租屋要俾Council Tax 政府)
- Water bills register
- Gas bill register

所有既Bills 都係令人煩惱, 如果租房, 大部份業主已經搞好哂你就唔洗自己搞。Well 自己住就自由D唔洗Follow  人地既規矩, 自己決定吧 =]




6 則留言:

  1. Hi Jeannie, I m Anki a hk girl who's going to the UK under yms in August. Ur blog has been a great help to me! Do u have a Facebook page? I wonder if I can have ur email so perhaps we can know each other while I m in the UK? Look foward to hearing from you :) Best, Anki

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello Anki, Thanks for your comment, But I have returned HK la. Wish you all the best in London! Enjoy!

      刪除
    2. 好可惜原來妳已經返左香港,想問下妳最後有無錢剩帶返香港?

      刪除
    3. haha有呀!因為我退番好多稅!!!!

      刪除
    4. 點解妳淨係去左一年既?

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除